понедельник, 8 февраля 2016 г.

Creative Pelimeni Party 2016


Recent am avut ocazia sa particip la un Flash Mob in cadrul careuia s-au adunat mai multi oameni, din mai multe orase din intreaga lume pentru a gati pelimeni, care ulterior erau servite oamenilor nevoiasi. 


Am aflat ca acest Flash Mob este organizat anual. Am fost incintata de idee, dar cel mai mult m-am bucurat de entuziasmul Sabrinei, deoarece este destul de greu sa o impresionezi cu altceva decit cu Ponei (hobby-ul ei) sau Minecraft (hazzard, hazzard, hazzard :(, nu stiu de ce nu pot percepe aceasta joaca). 

Fiecare participant a primit cite un sort, un bol de aluat si unul de carne. Sabrina a fost coplesita de emotii pozitive, dar cel mai mutl cred eu, era atit de bucuroasa pentru ca aceasta a fost prima data de cind noi am mers undeva doar noi 2 fara fratiorul mai mic, si in sfirsit ea a putut sa capteze toata atentia mea. 



In total au fost lipite 1800 de pelimeni in acea zi doar in Chisinau. 



A fost organizat si un concurs creativ unde fiecare si-a pus in joc imaginatia. Cel mai mutl mi-a placut un pelimeni facut in forma de Martisor, foarte original.









In pauza, pina ce fierbeau pelimenii, toti doritorii au avut posibilitatea sa defileze in rochiile si costumele marca Mandria. Tatiana Mirza creaza haine deosebite si foarte frumoase. Toate rochiile erau exceptionale si a fost placut sa masimt in postura de model :). 





A fost o experienta frumoasa. Bravo organizatorilor si participantilor. Sabrina a reusit sa prinda repede firul, si tare mirata a intrebat, oare de ce nu facem si acasa si nu invitam oaspeti sa guste din pelimenile noastre :)

Sper sa particip si anul urmator la acest flash mob, iar in curind mergem la atelier de coacere a piinii, Sabi abia a steapta :). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий