понедельник, 8 февраля 2016 г.

Meniu Copil 7 luni



La 7 luni noi deja avem un meniu destul de diversificat.

Noi am inceput diversificarea la 5 luni si jumatate, am inceput cu terciurile, deoarece copilul lua normal, dar cam putin pentru mama :) in greutate. Din cauza puseurilor noastre de crestere, copilasul minca foarte greu laptic, doar in liniste totala, doar culcat si in stare de semi somn, deaceea am inceput diversificarea mai devreme. 

Dupa ce am incercat mai multe gusturi, am descoperit citeva combinatii de legume, care copilasul le maninca cu placere. Sper sa fie utile si pentru voi.







Regimul copilasului la 7 luni:

Ora 10-11 - Terci (variat, deobicei am mai mult de 5 feluri de terciuri la dispozitie ca sa-i ofer in fiecare zi diferite) + ou de 2 ori in saptamina (deobicei ou de prepelita). 

Ora 13-14 - Pireu de legume 

Ora 16-17 -  iaurt cu brinza, iaurt cu biscuit sau pireu de fructe (uneori doar laptic - exclusiv la piept) 

Ora 19-20 - Terci

Ora 21-22 - Laptic

Iaurt in Multifierbator
Pireurile de legume sunt diferite in fiecare zi. Incerc sa le pregatesc la abur, daca gatesc cartof, atunci il fierb. 
De 2 ori in saptamina ii fac pireu din dovleac, ca sa aiba un scaun regulat, il maninca cu placere. 
Uneori il hranesc si cu pireuri cumparate, cind se plictiseste de acele de acasa. Nu vad o problema in pireurile cumparate, important sa fie de calitate.

Iaurt am inceput cu Voinicel si Micutul Bio, dar am inceput sa fac acasa deoarece se prepara foarte usor si pot sa evit zaharul. Ii place foarte mult cu brinzica MicVis sau bicuitii Heinz. 

Iata si citeva retete:
La Abur folosesc Multifierbatorul
(despre relatia mea deosebita cu Multifierbatorul puteti sa cititi aici)

  • Brocoli+bostanel
  • Dovleac
  • Conopida+morcov+bostanel
  • Conopida+morcov+telina
  • Morcov+bostanel+telina

La Cratita - adaug patrunjel sau marar

  • Cartof+morcov+ceapa+telina
  • Cartof+morcov+conopida+bostanel

Mereu adaug ulei de masline natural, si sare putin de tot (stiu ca nu e voie, dar macar un pic de gust sa aiba, ca de altfel nu maninca piciul meu). 

Deocamdata mincam totul prin Blender, intre mese roadem covrigi, felii de mar sau persimon, biscuiti Heinz, dar totul sub supraveghere. 

Urmeaza sa introducem carnea, sper sa-i placa. 






Pofta mare pentru copilasi.

Комментариев нет:

Отправить комментарий