воскресенье, 28 февраля 2016 г.

Nu ma supara o tigaie de 8 Martie :)


Exista o regula nescrisa, la 8 martie sau la zi de nastere nu se aduce femeii in dar obiecte de uz casnic, cum ar fi tigaie, fier de calcat sau aspirator. 

Absolut deaccord, ca teoretic ustensilele casnice se cumpara la necesitate si in cadrul amenajarii casei. Insa, ca deobicei socoteala de acasa este diferita de socoteala de la piata, si deobicei o renovare se finiseaza cu o lista de lucruri ramase in suspans a fi finisate si o lista de obiecte necesare a fi cumparate. Aceasta lista poate ani de zile sa prinda colb pe un raft din bucatarie.

Astfel, cam de ce sa nu primesti in dar cu ocazia Zilei Femeilor un robot de bucatarie sau un aspirator, care simtitor va usura activitatile zilnice casnice? nu vad nimic ofensator. Ciorapii pentru 23 Februarie sunt mai ofensatori :).
Toate suntem femei deosebite si unice, si meritam sa fim rasfatate, si daca ne coafam si machiem bine, orice blana naturala ne prinde la fata, si orice inel cu diamant sau cercei cu pietre pretioase accentueaza superb culoarea ochilor (de fapt o blana naturala ne prinde la fata si fara coafura si machiaj :). 
Dar la ce bun iti prinde inelul atunci cind trebuie sa-l scoti de pe deget de fiecare data ca sa speli vesela a cit-a oara in acea zi. O masina de spalat vesela economiseste cca 5 ore pe saptamina si usureaza simtitor viata unei gospodine.

Anul acesta cind am facut 30 de ani sotul mi-a adus in dar un set de la Pandora pe care mi l-am dorit de mai mult timp. Sunt foarte multumita de acest cadou. Din banii facuti cadou de cei apropiati eu mi-am cumparat un multifierbator, si in timp ce Pandora mea se prafuieste in cutie eu fac bucate in fiecare zi in multifierbator, si de fiecare data ma intreb cum am trait pina acum fara el si de ce nu am stiut de el pina acum?
Sigur, cind voi merge iar la servici, voi purta des Pandora mea, care imi va eticheta stilul, bunastarea, dovada de dragoste, insa ea nu imi va usura cu nimic viata, nu voi cistiga mai mult timp liber sau odihna sau rasfat.

In goana dupa "moda" de viata al altor oameni, noi ne pierdem pe noi insine si ne extenuam zilnic moral si fizic pentru a pretinde ca suntem in rind cu lumea. Bunurile trebuie sa fie achizionate dupa nivelulde de viata al fiecaruia si necesitatile individuale. 

Nu mi se aranjeaza logic in cap cum oamenii merg in blanuri naturale de lux, in troleibus sau rutiere, sau se plimba cu masini de lux traind la chirie. Sigur, poti sa traiesti o viata la chirie, si ce asta ar insemna ca sa nu ai niciodata o blana naturala? Aici pot afirma o contraintrebare, dar daca sa nu cumperi blanuri, bijuterii super scumpe, parfurmuri si masini, poate s-ar fi strins ban cu ban macar pentru o camera, dar o camera in casa ta! Stiu si cazuri, cind tinerii venind din Italia cu ceva bani cistigati si-au cumparat o masina BMW de lux in 2, asa de fudulie probabil, care apoi i-a certat de-a binelea.

Deaceea si sunt oameni care stiu a stringe bani, dar mai corect stiu a cheltui bani cu cap. Nu este destul sa cistigi un ban bun, foarte mult conteaza cum il stapinesti. 

Cu ocazii speciale vreau in dar bijuterii scumpe si o blana frumoasa imi doresc, dar acum cind Job-ul actual sunt grijile casnice, sunt in cautarea solutiilor care sa-mi ofere mai mult timp liber pentru a petrece cu bebe-ul sau pentru dezvoltare personala, deaceea de 8 Martie vreau o tigaie :) sa fac clatite :) repede si usurel :).

Si un sfat pentru femei care primesc obiecte de bucatarie si ele se supara tare, Nu va suparati oricum petrecem majoritatea vietii in bucatarie si va vor prinde mult mai bine, si nu demotivati barbatul, ca el la sigur a observat ca voi aveti nevoie de ceva nou pentru "teritoriul" vostru. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий