среда, 22 апреля 2015 г.

Happy Birthday



Fiecare petrecere pentru Sabrina am incercat sa-i fac o sarbatoare deosebita, o sarbatoare numai a ei, cu prietenii ei si activitatile preferate. De la 3 ani cind ea deja intelegea destul de bine ce este o petrecere, de ziua ei noi am ales sa facem cumetria. Si nu am dat gres. Copiii au avut animatori cit a durat petrecerea si au fost incintati, precum si parintii care s-au putu distra cit copiii erau ocupati. 
Cireasa de pe tort a fost Havuzul de ciocolata. Chiar il recomand pentru orice petrecere pentru copii. 

aici se vedea cit de bucurosi au fost copiii :)




La 4 ani, noi am sarbatorit ziua de nastere la Buburuza Mela la Botanica. Imi place mult cum organizeaza ei petrecerile. Timp de 3 ore copiii sunt ocupati cu diferite activitati, maninca, sunt pictati - activitate preferata de copii :) si iar se joaca. Intre timp, mamicile se pot odihni la terasa, ce noi am si facut - 3 ore de relaxare si discutii placute. In final si copilul si mama multumita :)


La 5 ani noi am revenit iar la Buburuza Mela. Fiind deja mai mari si mai ingeniosi noi am pregatit mai intii invitatii deosebite. Copiii au fost distrati pe masura, cu jocuri si discoteca. Comparativ cu anul precedent bucatele trebuiau sa fie aduse de acasa, insa nu ne-am complicat mult si am luat Happy Meal de McDonalds.







La 6 ani deja fiind plictisiti de Buburuza, noi am ales sa mergem la Pizza Celentano sa ne facem bucatari italieni. Si virsta deja era potrivita, emotiile au fost pe masura. Copiilor le-a placut mult sa pregateasca singuri Pizza, sa aleaga ingridientele si sa apoi sa manince ceea ce au preparat. 
Seara am lansat in aer citeva lampioane ca o amintire frumoasa.




La 7 ani, noi am organizat o petrecere de Domnisoare :) numai domnisoare. Recent in Chisinau s-a deschis un salon pentru fetite, chiar inainte de ziua Sabrinei si noi am decis sa mergem acolo sa sarbatorim. Fetitzele au facut manichiura, machiaj, cuafura .... cit erau de emotionate ca Lady adevarate :)

 
                                               











 Petrecerea a fost urmata de un party la bazin :)

Anul acesta Sabrina face 8 anisori. Deja are gusturile sale, hobby, dorinte. .. Imi doresc sa organizez o petrecere cu tematica ei preferata, vedem ce ne iese :)


Update: Anul acesta, la 8 ani am sarbatorit la Pizza Mania. Sa zic ca vreau sa recomand acest local pentru zi de nastere, probabil nu, numai din considerentul ca nu m-au informat corect referitor la preturi, si mi-a venit contul am fost cam socata. Dar in general a fost bine. Copiii s-au distrat pe cinste. 
Au inceput cu MasterClass de pregatire a pizzei. Apoi s-au jucat intre timp ce s-a compt pizza. Dupa ce au gustat din bucatele preparate de ei, s-au distrat cu animatorii, tematica fiind Piratii. 
Animatorul avea o harta unde erau indicate diferite concursuri ca in final sa gaseasca comoara. 

Citeva remarci: comparativ cu celentano, aici pizza nu se numeroteaza, si copiii s-au incurcat care pizza a cui este, si a fost un pic de cearta pina s-au clarificat. In meniul de 70 de lei este inclusa pizza, suc si cartofi pai. Animatorii au lucrat destul de bine, dar eu vazind mai multi, deja pot sa fac o comparatie, copii nu puteau fi organizati si era un pic de haos. 


Copiilor le-a placut foarte mult si au ramas multumiti.












Комментариев нет:

Отправить комментарий