воскресенье, 24 августа 2014 г.

Funtastic-Runtastic

Eu am descoperit dragostea de a alerga prin roua si prospetimea diminetii inca din anul trecut.
Anul acesta am indragit aceasta activitate si mai mult. De 2-3 ori pe saptamina merg in parcul Valea Morilor unde ma cuprinde o dimineata binevoitoare si am fac dispozitia pentru o zi plina de energie si dragoste de viata. Sincer am fost uimita cita lume vine dimineata in parc, sa alerge, cu cateii la plimbare, la pescuit, pur simplu la plimbare, in trecere spre serviciu, sa practice yoga, cu bicicleta, oameni in virsta care nu pierd nici o dimineata. Imi place o companie de barbati care se intilnesc, si se plimba si cind se inderpateaza prin parc se strig prin ecou  "Ohoooo"  "Auuuhuuuhuu" "Iaaahuuu" - este atit de placut sa asculti acest ecou....multumesc lor pentru o dispoztie aparte.




Am desoperit o aplicatie minunata care imi spune ce kilometraj am parcurs si ma ajuta sa-mi planific mai eficient cursa. Runtastic masoara distanta, indica locatia, kaloriile si iti face o poza care iti arata evolutia si masoara efortul depus. Punctul culminant sunt scarile de la finalul antrenamentului, iar scopul meu este sa cuceresc aceasta tinta fara oprire. daca reusesc stiu ca sunt intr-o forma ideala. Abia dupa 2 luni am observat cum se formeaza silueta si relieful corpului meu si sunt foarte mindra de rezultatele mele.
 
Buna dispozitie imi asigurata de micuta mea dulceata care este atit de fericita sa mearga cu mine sa cerceteze parcul si sa cunoasca pe oricine vine in intimpinare. Franceska este plina de fericire, prea multa fericire pentru o fiinta atit de mica si firava.
Acum am un vis, sa o invat pe fiica mea sa iubeasca la fel de mult diminetele ce te cuprind cu prospetimea si linistea sa. Apropo am practicat sa ascul muzica, lectii audio, dar nu imi este nimic mai placut de freamatul frunzelor, suieratul vintului, sa aud cum soptesc aburii cind se intilnesc cu rasaritul Maretului Soare.




Fiti mai putin lenosi si mai mult iubitori de frumos. Clipele de fericire si lineste sunt chiar linga voi. Lasati fumatul, berea si canapeaua si haideti la o tura de viata buna, asa cum este ea.

Комментариев нет:

Отправить комментарий