пятница, 23 октября 2015 г.

Speciala si Deosebita in perioada de sarcina



Eu stiu cum arata fericirea - eu o vedeam in privirea mea cind ma priveam in oglinda eu nu realizam atunci, starea mea de sarcina (greturi, slabiciuni, ingrijorare) nu-mi permitea.

Pentru mine a fost greu,lung si obositor sa-mi cresc feciorasul in burtica. Eu am avut toxicoza, stare de lesin, nervi si iritabilitate continua fata de oamenii drgi, colegi, toti cei din jur, somnolenta fara sfirsit. Aveam o stare cind nu vroiam sa vad oameni, sa ma cuibaresc undeva intr-un coltisor si sa nu aud si sa nu vad pe nimeni

Si oricum nu prea am avut timp sa stau sa ma cuibaresc, deoarece mergeam la serviciu zilnic si sirguincios, incercam nervii tuturor colegilor mei :) am fost in calatorie, am participat activ in cadrul diferitor manifestatii cu Sabrina.

Dar acum realizez cit de fericita si multumita de viata eram, si acum sunt, dar atunci eram mai deosebita. Eu imi aduc aminte de aceasta perioada luminoasa si ca o pata de dulceata in viata mea. Primele saptamini dupa nastere ma pierdeam in amintiri care imi ungeau sufletul cu miere cit de iubita si adorata m-am simtit, cit de frumoasa si fericita.
Deoarece a fost o sarcina planificata si calculata (imi doream foarte mult sa devin mama de baiat neaparat) si deoarece nu aveam rabdare sa-mi tin in brate flacaul aceasta sarcina a trecut destul de greu pentru mine.

Toata sarcina m-am ghidat de o aplicatie utila din telefon care imi spunea cum ar trebui sa ma simt, cum se dezvolta bebelusul meu, ce semne ar trebui sa am, care imi calcula greutatea, termenul si data de nastere.
Fiind un pic superstitioasa luni nu citeam, iar in fiecare marti de dimineata deschideam si ma informam ce nou ma asteapta aceasta saptamina. Recomand cu tot sufletul aceasta aplicatie.
Календарь беременности - Google Play



In timpul sarcinii am fost in calatorie in munti unde am intilnit Anul Nou, a fost foarte frumos.
Probleme in timpul calatoriei nu am avut, doar ca ma deranja toxicoza, in acea perioada eram la cea mai acuta etapa, nu beiam nici ceai, nu suportam nici un miros si din mincaruri multe nu puteam sa maninc, carne nu am suportat sa maninc toata sarcina. Din cauza toxicozei am adaugat foarte putin in timpul sarcinei - 8 kg, un avantaj pentru mine.


Deoarece eram deja la a doua sarcina, si nu prea planific sa mai fiu insarcinata (depinde :)), si in timpul primei sarcine nu eram asa de digitalizata (am de tot 2 poze :)) toata perioada de sarcina am avut mania sa-mi fact cit mai multe poze :)





Franceska intotdeauna imi tinea de urit. Avea o atitutdine deosebita fata de mine, parca intelegea ca sunt intr-o perioada delicata. Mereu de culca linga burta, dar nicioadata nu s-a culcat pe burta, chiar daca o luam in brate nu se lasa pe burtica, iar daca simtea ca Teulica bate in burta ea era foarte mirata :)
Apropo, a fost si ea insarcinata si l-a sfirsit de octombrie dupa ce a nascut un pui natural si doi prin cezariana (nasterea a fost cu complicatii) noi am avut micuti :).











In acest an sotul meu a facut 30 de ani - o virsta foarte frumoasa pentru un barbat, care a si primit cel mai frumos cadou - o copie ideala a sa - un flacau:).









Sarcina este o perioada deosebita si cea mai frumoasa prin care poate sa treaca o femeie, chiar daca solicita mult efort si rabdare.

Комментариев нет:

Отправить комментарий