вторник, 9 мая 2017 г.

my dear Copenhagen

Am vizitat Danemarcade 3 ori si de fiecare data imi doresc sa ma intorc si sa revin acolo asa cum este cu putin soare si ca m-a plouat de cite ori a avut ocazia :)


Copenhagen - full of friendship
In 2013 am mers singura, fara copii si sot. Mi-am vizitat prietena. Am stat citeva zile dar mi-a fost suficient ca sa inteleg cit de mult imi place acest oras.

Schimbarea de clima sau din cauza ca am fost plouata in fiecare zi, mi-a creat probleme cu sanatatea ce mi-a creat putin disconfort insa nu m-a convins sa nu iubesc acest oras.
Am fost la finele lunii octombrie - culorile toamnei sunt diferite de cele de la noi, probabil din cauza umiditatii.

Orasul are un miros specific, unde nu mergi miroase a scortisoara si copturi, care sunt foarte delicioase.
Prima imagine a orasului este multimea de biciclete si parcarile.

Din prima zi am urcat si eu pe bicicleta.Faptulca sunt sofer mi-a usurat un pic insa dezavantajul cel mai mare este ca din bicicleta poti sa cazi:)



M-au frapat mult parcarile de carucioare si multe multe stadioane de fotbal unde seara de seara cineva se antreneaza. 



Prietenii mi-au facut un cadou deosebit, si am putut sa gust din buacataria speciala al orasului.











 
















 Copenhagen - full of love
In 2014 - am mers doar in doi si am venit in trei :) de acolo l-am adus pe Teodor.
Deoarece am avut bilete din Chisinauprin Malmo, am hotarit sa vizitam orasul Brasov si desigur Malmo din Suedia.
A fost prima calatorie in 2. A fost atit de relaxant si frumos. 


De fiecare data si niciodata nu ratez ocazia sa maninc waffles :) le ador






Aici in burtica Oxanei era deja Emily si prindea radacini Teo in burta mea :)


In fiecare supermaket se gasesc minigratare cu chibrituri si carbun, ir in fiecare parc sunt amenajate locuri speciale pentru gratar. Ceva asemanator am vazut intr-un parc in Romania, inspirat de la europeni la sigur. 



Momentul cela placut - Prietenie. 





 In fiecare zi faceam cite o plimbare cu bicicleta de-a lungul plajei.
 Malmo ne-a fascinat la fel de mult - as reveni si aici de cite ori as putea.





Aici in zare se vede Dania :)




In 2016 am vizitat orasul deja cu ambii copii.
Am perceput deja acest oras ca si o mamica grijulie si atrageam atentia la orice detaliu care sporea confortul mamei sau crea dificultati.
Copenhagen este un oras pentru oameni si foarte prietenos pentru mame cu copii. Terenurile de joaca cu jucarii de tot felul, topogane, leagane sau alte constructii pentru sport erau in orice parc si la dispozitia oricui.
Biciclete pentru parinti cu copii si gradinitele lor, modul de a creste copiii ar merita cite un premiu nobel :)

Am reusit sa vizitam gradina zoo, acvarium si multe alte locuri pentru copii dar si pentur maturi foarte interesante.






 




























daca observati loc special amenaja pentru tatici cu copii - eu ii ador :)






Hope to come back soon to this wonderfull city


Комментариев нет:

Отправить комментарий