среда, 2 декабря 2015 г.

Nu tolerati

Suntem obisnuiti sa spunem ca tara asta e de nimic, si ca sistemul e gresit si statul e de vina, dar noi suntem cei care trebuie sa schimbam ceva, sa incetam sa scrim doar postari pe facebook si sa ne plingem tuturor cit e de greu de trait in Moldova si vai ce oameni sunt la noi, e timpul sa schimbam noi mentalitatea. 
Nu mai vreau sa tolerezi toti badaranii si sa-mi fie frica sa le fac observatii, daca vo fi mai multi vom putea schimba ceva.... Deci haideti sa nu mai toleram:

1. Badaranii in trafic, care nu vor sa stea in ambuteiaj si pun in pericol viata celor care vin din sensul opus, nu le cedati trecerea ca asa sunt deprinsi
2. Lucratorii din magazine care se comporta parca ai fi venit la ei acasa si iai totul gratis, haideti sa le facem observatie sa se invete sa fie amabili.
3. Lucratorii din institutiile publice, care primesc salarii din impoitele platite de persoanele pe care urmeaza sa le deserveasca. Noi nu suntem de vina de salarii mici si sistem aiurea in care lucreaza, dar daca imi zimbeste ca raspuns la zimbetul meu si eu ca si client plec multumita, oare nu ii va trece ziua de lucru mai usor, nu va fi mai multumita de ea insasi?
4. Persoanele care lasa mizerie din urma sa, in strada, din masina, sa-i facem sa le fie rusine, nu doar cu o privire dar si cu o vorba spusa, chiar daca riscati sa fiti jignitit, daca timp de o zi la toate actiunile sale va primi cite o observatie, dupa o luna poate va fi educata aceasta calitate. 
5. Copiilor care strica si darima tot si parintilor sai care considera ca nu e necesar sa se implice.....


Lista poate continua la nesfirsit din pacate, dar sa incepem cu cit de putin. Eu vreau sa incep cu zimbetul, poate voi reusi sa darui copiilor mei o societate mai educata, binevoitoare si zimbitoare. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий