среда, 25 ноября 2015 г.

Tranzitie - grea tranzitie

Tranzitie? nu, nu voi scri despre economie :)



Ci de trecerea mea dintr-o perioada de fericire in alta perioada, etapa a vietii mele, pline de fericire.
Doar  o femeie care a trecut prin nastere poate sa inteleaga starea psihica si emotionala al altei femei. 
Avind deja 2 copii, pot sigur sa afirm ca trecerea din perioada de sarcina in perioada de nastere este foarte dificila. Citisem multa literatura, am facut exercitii, m-am pregatit moral, am incercat sa ma relaxez la maximum si sa las natura sa-si faca treaba, doar nu sunt eu unica, dar durerea te doboara si te arunca din extreme in extreme. A fost minunat ca erasotul linga mine, m-a sustinut si m-a ajutat, dar asta m-a facut sa fiu nu atit de puternica si sa astept mai mult ajutor din partea lui. Insa el cu ce putea sa ma ajute. Era munca noastra, a mea si a copilului....

In fine, am trecut peste asta destul de repede, pe unde mai dureros, unde mai putin dureros si in aproximativ 2 si jumatate imi tineam baiatul in brate....Nu doream nimic, doar sa ne lase pe noi doi singuri in 2 sa savuram linistea numai noi doi.

Eu am nacut la Maternitatea Nr 1, la etajul 1. Ce pot sa spun, conditii destul de bune, insa nici nu atrageam atentia.... eram atit de fericita....Acele citeva zile petrecute acolo, parca imi ung sufletul cu mereu....pline de liniste, bucurie si fericire....geamul de acolo mereu cind il voi vedea imi v-a aduce amintiri calde... Imi parea ca s-a oprit timpul in loc, ca toata lumea se rezuma in acei 4 pereti:)


Mai greu a fost cind am revenit acasa...cit nu ai crede ca esti pregatita moral, oricine are nevoie sa treaca perioada de adaptare, dupa ce in perioada sarcinii esti in centrul atentiei, acum toti uita de tine, si apar un sir de obligatii cerinte, treburi si reguli. Noroc ca a fost vara...


Depresie nu am avut nici cu primul copil, nu am avut efectiv timp, eram studenta inca, nici cu al doilea, iarasi atitea activitati ca nu reuseam sa cad in depresie...
Oricum hormonii si-au lasat amprenta sa si stresul si oboseala erau prezenti la datorie in fiecare zi......
Mai greu a fost cu trecerea - o femeie insarcinata se simte cea mai frumoasa si atragatoare, frumusetea si lumina vin din interior, probabil bebelusul absoarbe totul inainte de nastere, si femeia, dupa nastere cit de frumoasa nu ar fi, se simte pustie, goala, nemultumita de fizicul sau, psihicul sau si de toti din jur ... hormonii joaca festa. Orice greutate este stearsa cu zimbetul bebelusului!


Teodor, dragul meu - sunt foarte fericita ca ai venit la momentul potrivit,sa stii ca tu si surioara ta aduceti lumina in viata de zi cu zi. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий