среда, 25 ноября 2015 г.

Perlele Sabrinei

Sabrina intotdeauna a vorbit mult. Este leutul meu, soarele meu, care ii place sa straluceasca toti sa-i atraga atentia. Perlele ei ma dau jos :)
Incerc sa le intiparesc aici in blog ca peste ani de zile sa le citeasca cu drag si sa-si aduca aminte.


Toata sarcina Sabrina era suparata: "De ce il ei pe Teo peste tot cu tine, dar pe mine nu "
"De ce Teo aude toate secretele tale, dar eu nu"
"Mama, eu stiu de ce Teo se va naste gol,pentru ca acolo nu este magazin" (si asta a spus-o destul de serios :))))
"Mama hai pune-l pe pelinca si ia-ma in brate pe mine" (deja e matura, 8 ani ar trebui sa inteleaga, dar naiva tare :))))

Cind i-am cumparat Cartea pustoaicelor era foarte entuzismata:
"Mama, aici e scris cum sa-ti speli intre degete la picioare, despre fundul de ten" :)))
Cind era mica incercam sa o controlez cumva, si i-am povestit ca am al treilea ochi, si vad orice ce face ea cind nu sunt alaturi. Intr-o seara vine de la orele de engleza si imi zice:
"-Mama, stii cine a cazut azi la engleza de pe scaun?
-Nu.
-Cum nu ai vazut? dar al treilea ochi?
-Pai, eram la sport si nu am reusit sa ma uit. " :))))

Bunica se plingea de au venit vremuri mai grele, iar recent isi cumparase o masina noua:
"cum bunica cu asa masina si zici ca sunteti saraci??" :))

Iata dulceata mea si perlele sale. Sper sa continui lista cit de curind.





Комментариев нет:

Отправить комментарий