Publicitatea on-line câştigă teren. Reclama din mediul virtual a înregistrat o creştere de peste 70 la sută anul trecut, faţă de 2010. Potrivit Asociaţiei Agenţiilor de Publicitate, în 2011 bugetul din acest domeniu a fost de aproape un milion şi jumătate de euro.
Datele prezentate de Asociaţia Agenţiilor de Publicitate, arată că în 2011, bugetele pentru publicitatea on-line, au crescut vertiginos, în comparaţie cu cele pentru alte tipuri de reclamă. Specialiştii spun că în acest an publicitatea din mediul virtual va avea o creştere de 62 la sută, iar cea din presa scrisă va fi în scădere cu cinci la sută.
Potrivit datelor, posesorii de calculatoare de la noi din ţară petrec deja mai mult timp on-line, decât în faţa televizorului. Un alt sondaj, realizat in ianuarie-februarie 2012, arată ca 23 la sută dintre respondenţi sunt influenţaţi de reclama on-line, atunci când cumpără un produs.
Astfel, publicitatea virtuală cedează doar în faţa reclamei TV. 29 la sută dintre respondenti sunt influenţaţi de acest tip de publicitate. Astfel, prognozele agenţiilor internaţionale, care au cercetat piaţa de publicitate din ţara noastră, în anii 2008-2009, se adeveresc. Domeniul virtual de la noi devine din ce în ce mai atractiv, iar acest tip de publicitate este tot mai profitabil, pe timp de criză. Potrivit contoarelor de măsurare şi analiză a traficului internet, moldovenii accesează, cel mai des, google, youtube şi odnoklassniki.
Reportajul il puteti vedea aici.http://www.publika.md/cadouri-originale-de-sarbatori-la-reduceri-in-magazinele-online_1181141.html
Sursa: www.publika.md
Datele prezentate de Asociaţia Agenţiilor de Publicitate, arată că în 2011, bugetele pentru publicitatea on-line, au crescut vertiginos, în comparaţie cu cele pentru alte tipuri de reclamă. Specialiştii spun că în acest an publicitatea din mediul virtual va avea o creştere de 62 la sută, iar cea din presa scrisă va fi în scădere cu cinci la sută.
Potrivit datelor, posesorii de calculatoare de la noi din ţară petrec deja mai mult timp on-line, decât în faţa televizorului. Un alt sondaj, realizat in ianuarie-februarie 2012, arată ca 23 la sută dintre respondenţi sunt influenţaţi de reclama on-line, atunci când cumpără un produs.
Astfel, publicitatea virtuală cedează doar în faţa reclamei TV. 29 la sută dintre respondenti sunt influenţaţi de acest tip de publicitate. Astfel, prognozele agenţiilor internaţionale, care au cercetat piaţa de publicitate din ţara noastră, în anii 2008-2009, se adeveresc. Domeniul virtual de la noi devine din ce în ce mai atractiv, iar acest tip de publicitate este tot mai profitabil, pe timp de criză. Potrivit contoarelor de măsurare şi analiză a traficului internet, moldovenii accesează, cel mai des, google, youtube şi odnoklassniki.
Reportajul il puteti vedea aici.http://www.publika.md/cadouri-originale-de-sarbatori-la-reduceri-in-magazinele-online_1181141.html
Sursa: www.publika.md
Комментариев нет:
Отправить комментарий