суббота, 2 февраля 2013 г.

Tara de Gospodari

Nu vreau " o tara ca afara"

vreau " O tara de Gospodari"
vreau Gospodari la conducere, Gospodari la serviciu, Gospodari la vecini, Gospodari acasa la fiecare
m-am saturat de mizerie afara, pe drumuri (Doamne ce calvar - Бой без правил) si mizeria in suflet ce o poarta fiecare
m-am saturat de persoane - "гном-ворчун" всего-лишь пердун.....care nu fac nimic, dar nu mai se pling ca nu li s-au oferit posibilitati

daca ar face fiecare din noi
1. ordine in casa
2. ordine in curte
3. ordine la vecini
4. ordine la serviciu/locul de munca
5. ORDINE IN MINTE
6. ORDINE IN SUFLET

Cite s-ar mai fi schimbat....dar asa fiecare se da cu Curul la gard, si spune ca are doar un vot de deputat in Parlament, ce reprosuri avem noi la dinsul????
ca angajatorul ista nu ne motiveaza, de ce as munci eu mai bine???
ca statul nu ne da posibilitati, de ce as sta in tara asta????

Tot ce vedem noi in jur, zi de zi - este doar alegerea noastra
- gunoiul - citi din noi sau revoltat prin fapte si schimbari ca e mizerie?
cind a nins tare - citi din noi au dezapezit curtea casei cu multe etaje, numai auzi - "вот никого не было, этот  примар ничего не делает, у нас никто не чистил", da platim impozite - dar un pic de binefacere si altruism pentru noi insine nu incurca.
drumurile - citi din noi s-au revoltat? prin fapte, nu vorbe goale?
Conducerea - nu tot noi am ales-o, doar nu au venit, si au spus"Buna ziua noi suntem noul Parlament, ca asa am hotarit noi".
daca ar depune fiecare suflet in ce face, si daca fiecare ar fi fost Gospodar nu numai la el acasa dar si 10 metri in jurul casei - multe s-ar schimba la noi.....


Sa spunem "Nu" - nepasarii si *ohuizmului....

Acesta imi place mult...fara reclama :)
- Buna ziua! Dati-mi 50 g de "nu am fost si nu am sa fiu"
- Poftim?
- 50 g de vodka "Gospodar"




Комментариев нет:

Отправить комментарий