среда, 3 октября 2012 г.

Asa imi vine citeodata

 Cafeaua o beau in Paris

 Cit de mult imi doresc si de cind astept sa vina ziua sa ma trezesc in bratele iubitului si sa iau dejunul la balcon admirind frumosul si gratiosul Paris. Dar neaparat cu iubitul ca altfel ma voi dezamagi in acest oras, doar el poarta dragoste si prin Paris trebuie sa zbori pe aripile iubirii si mingaiata de fericire sa fii. Nu nu alte conditii nu accept :)




Sure, today I want to take my breakfast in Paris, or may be to have tea in Istanbul :)

 Istanbul este un oras magnific, plin de cultura, traditii, condimente. Este ca batrinul cela grijuliu care le stie pe toate si incearca sa te indrume ca sa apuci calea corecta. Si aici sa nu uiti sa pui in valiza si iubirea :)
Si seara o petrec in Budapesta. Cum? Foarte frumos!!! Superb


Imi place sa visez, imi da sperante si puteri sa merg tot mai departe! astept cu nerabdare sa vizitez orasele acestea, si sper sa fiu indragostita de ele si de persoana draga care imi este alaturi. Imi doresc sa-l iubesc mereu, si zi de zi tot mai mult. Nu vreau sa ma dezamageasca si sa-mi dea motive sa-l iubesc mai putin, nu vreau sa ma supere. Vreau sa ma faca fericita. Oare nu pentru asta m-a ales sa-i fiu alaturi si sa-i continui radacinile ?

Комментариев нет:

Отправить комментарий